2013. július 15., hétfő

Tátra Off


Rég jártam a Tátrában, már érett egy jó mászás a hegységben. Szerencsére ezzel nem csak én voltam így, ezért gyorsan összejött a szokásos Tátra különítmény (Kriszti, Zsé és Máté).
Kedd éjszaka érkeztünk a Poprádi-tó alatti parkolóba, és egyből befészkeltük magunkat az elektricska megállóba.
Másnap fölsétáltunk az Ökörhát-torony alá, és tábort vertünk. Elindultunk a fal alá, de elkezdett esni az eső. Nagyjából itt véget is ért a történet. Legalábbis ami a mászást illeti. Délután olyan felhőszakadás volt, hogy mi a sátorponyva alatt kuporogva néztük, ahogy a polifonok alatt ömlik a víz. A srácok rosszabbul jártak, mert a bivak, amit választrottak csak részlegesen volt vízálló :) Este jobb hely után nézve találtam egy nagy ponyvát, ami nagy szerencse volt, ugyanis másnap rengeteg eső esett. Estére elállt, úgyhogy szedtük a sátoralumíniumunkat, és lehúztunk a hegyről. Rég volt már, hogy nem sikerült semmit mászni egy Tátra-túra során. Na de, kell az ilyen is :)

Szép időben felfele 


Táborhely

Kriszti élvezi a mennydörgést :)

Vidámság a ponyva alatt

Ázik a nép






1 megjegyzés:

  1. nem talalok mas elerhetoseget - hetvege? tatra rax stb barmi erdekel es debrecenbol fuvar is lehet kisse partnerhianyos vagyok - hivj 308668138 vagy irj davidbogyokukacyahoopontcopontuk

    VálaszTörlés