2014. szeptember 24., szerda

Egy síző nem csinál telet!



Szeptember 13.-án a Glockner csúcsán jártam. Aznap egész sok hó esett. Jóféle por! Megfogant az ötlet, síelek egyet!
Hétfőn visszatértem léccel, fókával felszerelkezve és kedden csúsztam is egy jót a Hoffmann gleccseren. A porhó egy vasárnap alatt eltűnt, a nap és az éjszakai fagy hatására keményre fagyott, de a délelőtti napsugarak tökéletes sípályává alakították a gleccsereket.
A Hofmann gleccseren csúsztam le elsőnek. A gleccserhasadékokra még figyelni kellett, de lehetett adni neki rendesen.
Sajnos a Stüdlhütte fele már mély, olvadt hóba evickéltem lefelé, mert megvártam a normálutas csapatot. Utólag jöttem rá, hogy ez kár volt, ha előbb megyek, ott is jót csúszok.


Az ősz velejárója volt, hogy sokat kellett cipelni a lécet, mire elértem a hóhatárt, de így a szezon legelején ez még megérte. :) Remélem hamarosan beköszöntenek a nagyobb havak és meg is maradnak a tél folyamán nem úgy mint az előző szezonban...





Pihen a paripa
A létra alatt

Szakállas selfie vérző orral :)
Árnyjáték 
Fektetem a nyomot
Hasadékok a sípályán



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése