2011. október 7., péntek

Késmárki-Pochyly Platni (VIII-)

Múlt héten Krisztivel úgy gondoltuk, hogy kiszakadunk a hétköznapok forgatagából, és mászunk egyet a Tátrában. Az akció szerda délután indult egy kis vonatozással, majd alvás a poprádi pályaudvaron, és végre indulhatott is a móka.
Első útnak a Késmárki déli falán vezető Pochyly utat néztem ki. A rámpáig egy solo, szinkron kombót mutattunk be,és végre indulhatott a mászás. A falrajz méretei nem igen tükrözik a valóságot, és néha a megadott nehézségeket sem tudtam értelmezni. Mindenesetre az út gyönyörű. A kulcshossz kemény de teljesíthető. Sajnos elfogytam benne, és csak egy beleüléssel sikerült, de sebaj, lesz még jobb is.
Beszállás
A kulcshossz előtti tábla




A kulcsrész fölött

Technikai adatok:
Falrajz(javított): topo
Hardware: -8-10 expressz
                 -4-5-közepes friend
                 -éksor(bár én nem használtam)
                 -2x50m kötél (lehet ereszkedni)
Szállás: Legálisan legközelebb a Zamkovszky-házban.Mi egy kényelmes ledeszkázott bivakot használtunk a Kőpataki-katlanban, még a rét előtt a katlan közepén.
Időjárás: Itt

1 megjegyzés:

  1. Szia Bálint! Egy elvi (talán vicces) kérdés: ha valaki beleül egy adott útba,az nem tekinthető valódi teljesítésnek/megmászásnak?

    VálaszTörlés