2011. október 7., péntek

Villa-gerinc

Az első két út fárasztó volt, úgyhogy valami kevésbé nehéz után néztünk. Így esett a Villa-gerincre a választás. Az ötletnek akkor még Kriszti is örült. Akkor:)
Fölérve a Lomnicra éktelen szélvihar fogadott minket, ami végig kísért az egész mászás során. Ez egy kicsit demoralizáló volt. Kriszti meglátva a gerincet egyáltalán nem kapott kedvet. Sőt kifejezetten ellene volt a mászásnak. Szerencsére némi biztatás után összekapta magát, és mászott szépen. Én már ismertem az utat, mivel egy hónappal ezelőtt másztam végig solo-ba, de akkor a Késmárkiról indultam, úgyhogy egy kicsit nekem is új volt a dolog. Végig szinkronban haladtunk, hol Kriszti, hol az én vezetésemmel, pár nehezebb hely fölött biztosítottam.5óra alatt értünk a Késmárkira.



Technikai adatok:
Falrajz: topo
Hardware: -3-4expressz
                 -5-6 heveder solo karával
                 -4-5 friend
                 -éksor
                 -20-25m kötél
Időjárás: Itt

3 megjegyzés:

  1. Szia Bálint! Teljesen clean az út, vagy a nehezebb részeknél található egy-két szög is? Mennyire biztosíthatóak az út nehezebb szakaszai?

    VálaszTörlés
  2. Szia Miklós
    A nehezebb(V-ös) részeken vannak szögek, de ezek a részek amúgy is jól biztosíthatóak. Azokon a szakaszokon ahol ereszkedni kell (bárhonnan másszátok) Sok az ereszkedő stand, amik fölfele jól használhatóak köztesnek is. Ahol elkeskenyedik a gerinc, és az élén kell menni, ott nincs bent semmi, viszont azokon a helyeken jól használhatóak a hevederek.
    Remélem segítettem.

    VálaszTörlés
  3. Igen, nagyon hasznos volt, köszönöm a választ! Már csak a hónak kell kicsit jobban elolvadnia, és nekivágunk!

    VálaszTörlés