2013. február 27., szerda

8.Nap - Drytooling

A drytooling sektor

Szombaton reggel ismét nem volt túl jó idő. Aznapra a Kathedrale volt tervbe, de az elmaradt. Helyette lementünk kicsit csákányt koptatni  a drytooling sektorba. Gábor valami jeget is ki akart próbálni, aminek az alja egy jó kis M7-tel indul, de az egész egy szűk szurdokban volt, aminek patak folyt az alján. Mikor a megközelítés közben Peti derékig szakadt a patakba a gyenge jég miatt, elvetettük az ötletet :) Maradt a Drytooling. Az volt a baj, hogy a legkönnyebb út M7 volt. Az alján volt egy traverz M6+.-ért. Azt mászogattuk ide-oda. Én amit tudtam másztam kötéllel is. Kacérkodtam az M7-el, de elég nehéznek nézett ki, és ha nem jön össze, akkor horror az áthajlásból való kiszerelés. Úgyhogy lent maradtam. Az idő kitisztult, Gáborékkal fölsétáltunk a Hochalmafall-hoz, és másztak rajta ők is egyet. Petit nem hagyta nyugodni az elmaradt Kathedrale, úgyhogy rávett mindenkit, hogy a másnapi fél naposra tervezett levezető mászás gyanánt másszuk azt. Na ennyit arról hogy hamar hazaérek. Gondoltam....

Topo



A traverz

Mester úr prezentálja

Peat

Oda akassz a lyukba!

Brezó


Ötletelés




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése