2013. február 6., szerda

Viharlovasok



Az utóbbi hetekben az időjárás nem kedvezett a hegyre vágyóknak. Tervezgettünk-tervezgettünk, és végül mindig otthon maradtunk. Ezt megelégelve a hétvégén nekiindultunk, legyen bármilyen rossz is az idő.
Az ötletgazda Sztellik Geri volt. Gyorsan összedobtuk a csapatot. Kerékgyártó Timi, Kriszti, Kiss Emőke, Huszár Gyuszi, Geri, és jómagam vágtunk neki a zordnak ígérkező Gyömbér csúcsnak. Nekem nem volt sok vágyam. Mozogni, és csúszni akartam. Minél többet :)
Szombat délelőtt érkeztünk. A parkolóban összefutottunk a THSE népes hótalpas csapatával. Ezek szerint mások is alkalmasnak találták az időt :)
Fölcsattogtunk a Stefanika házba. A hó lent halkan esett, följebb a köddel, és a széllel párosulva hűsítette a felmenettől kimelegedett szervezetet. Aznap még nekiindultunk a Gyömbérnek. Majdnem föl is értünk, de kezdett sötétedni, és ha már fölmásztunk odáig, legalább ne sötétbe kelljen csúszni. A látási viszonyok amúgy sem voltak épp jók.
Másnap pótoltuk a kimaradt távot, és ismét csúsztam egy jó gyorsat a csúcsról. Próbálgattam az új lécem. Nem volt panasz rá. Bírja a száguldást :)
Tervbe volt, hogy átmegyünk Chopokra, de az időjárás nagyon rossz volt a gerincen, így inkább visszacsúsztunk Trangoskára. Ezzel nem is lett volna gondom nekem sem, a völgy erdői ígéretes Freeride-al kecsegtettek.  Egy problémám akadt csak. Még az elején gondoltam kicsit eleresztem magam a leejtőn, és élvezem a sebességet.  Ezzel nem is lett volna gond, ha például láttam is volna valamit. De látni nem lehetett, így csak siklottam a fehér tejfölben. Ez az idilli hangulat viszonylag gyorsan, és fájdalmasan ért véget, mikor váratlanul egy hatalmas bucka utamat állta, és mivel egyáltalán nem látszott, ezért felkészületlenül belerohantam. Puff. Reccs. Ó a térdem!!
A fájdalomtól kissé kábultan próbáltam összekaparni magam. Ültem a hóban egy kicsit, és azon gondolkodtam, vajon milyen lesz fölállni, és vajon elszakadt-e valami...
Föltápászkodtam, és éreztem, hogy ez nem tréfa. Mocskosul fájt. Valahogy levánszorogtam Trangoskára. Nem volt nagy élmény, buktam a freeride-ot, és bukhattam volna még sok mást is...
Szerencsére csak húzódott, semmi sem szakadt. A rengeteg jegelés, és krém hatására már egész használható. Hétvégén indul jégmászó tábor Maltatalba. Kár lenne kihagyni :D

Képek és videó lejjebb.


Fecsegő-Tipegő :)


Sunshine
Fóka-móka
Kriszti-Kutya-Zsigmond

Kutya-Bálint
Gallér
Le a fókákkal :)
Csúcs
MAHOE Extreme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése