2013. október 10., csütörtök

Flat is Boring

Egyik nap szintén esőre ébredtünk. Mászás off. 9-körül elállt. Éreztem valamit mozogni kéne, sok az energia. Úgy döntöttem, hogy futok egyet a hegység főgerince felé. Az egész odáig fajult, hogy fölfutottam a főgerincre, végigmentem a gerincen, majd a másik oldalon le és vissza a szállásra. Ez a kör nagyjából 25km hosszú volt és kb. 1600m szintemelkedést tartalmazott. Majd 9-órába telt a teljesítése. Fönn a gerincen elég cudar idő volt. Az északi részek néhol le voltak fagyva és hideg szél fújt. Maga a gerinc 8km hosszú és sokszor kell mászni rajta, úgyhogy futni nem nagyon lehetett. Mindenesetre a gerincre 7-8órát írtak, nekem sikerült 4óra alatt végigjárnom. Jól elfáradtam mire visszaértem.
Ezt még egy sportmászós nap követte, aztán indultunk haza. Sok utat nem másztunk a héten, de cserébe sok érdekességet láttam és tapasztaltam.


Papszakadék, Zergepárkány találkozás
Főgerinc kezdete
Zimankó
Lehmann menedék
Pásztor csúcs
Hátsó nyereg
Friss medvekaki :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése