2013. március 23., szombat

Old dog, New tricks

Nem tudom volt-e már veletek olyan, hogy az este gondosan elkészített kaja a hajnali kómás indulás alkalmával bennmaradt a hűtőben? :D
Mindenesetre én már tisztességes szívásokon vagyok túl emiatt. Volt már hogy egy komplett Tátra-túra teljes kétnapi szendvics adagja maradt otthon. De legutóbb a Radnai-havasokban is a többiek tápláltak egy egész nap, mivel fél liter ízesítetlen teán kívül egyebet nem tudttam fölmutatni a zsákomból. És mindez kevésnek bizonyult a túra végéig.... Mindig arra gondoltam, hogy ilyenre csak én vagyok képes, de ezek szerint mégsem. És íme a megoldás. Tuti bejön. :D

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó, ki fogom próbálni! Ha nem Te vagy a sofőr, a lakáskulcs is megteszi szerintem :) Én is jártam már így (pl. Köpüs + Mád, 5 napos szilveszteri túra, nulla kajával...)

    VálaszTörlés
  2. Igen, erre én is gondoltam, de ha este jól magadra zárod az ajtót, akkor biztosan nem jutsz ki a kaja nélkül :)

    VálaszTörlés
  3. hehe tátrai szállás hűtőjében/szobában hagyás 4evör fél kiló pannónia sajt etc

    VálaszTörlés