2013. március 11., hétfő

9. Nap - Kathedrale

Kathedrale
Kissé megkésve postolom az tábor utolsó napján történteket. Szóval az egész úgy kezdődött, hogy én hamar haza akartam érni, Peti pedig nem bírt magával, és mindenképp meg akarta mászni a Kathedral-t. A kettő első hallásra nem igen passzolt, de Peti állította, hogy délre a jég tetején leszünk.
- Na legyen... Mondtam, és magamban lemondtam a korai hazatérés reményéről.
Tehát Vasárnap hajnalban összedobtam a sátrat, bepakoltunk, és nekiláttunk a terv megvalósításának. A parkolóban vártunk kicsit Gáborékra, de mivel sehogy sem akartak a megbeszélt időpontra megérkezni, mi elindultunk fölfele. Hamar fönn voltunk, beöltöztünk, és neki is vágtunk. Ekkor érkeztek meg Gáborék kissé megtépázva (Brezónak a keze volt megdagadva, Gábor meg esett egyet az erdőben, és megrántotta a vállát). Mi másztunk tovább, Gáborék végül nem szálltak be. A jég alsó fele szép, és nem túl nehéz. Gyorsan túljutottunk rajta. Ezt követte a hatalmas jégcsap WI5-ért. Mint az orgona sípjai úgy lógtak le a csapok az áthajlásból. Tényleg olyan volt, mintha egy katedrálisba másztunk volna be. Peti abszolválta a kulcshosszt, én megmásztam a maradékot, és fönn is voltunk. Fél 12-re lent voltunk az aljában. Ennél tökéletesebben nem is végződhetett volna a tábor. Kár lett volna kihagyni :D

Topo
Időjárás


Kulcsrész



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése