2013. augusztus 27., kedd

Midi Mix

Balra Rebuffat, jobbra a szóban-forgó utacska.
A Capuccin után éjfélre értünk vissza sátorhoz, így másnap pihenő napot tartottunk. Szerencsére a rendőrök nem zargattak minket reggel, így letehet normálisan aludni :).
Másnap elindultunk a Frendo pillér beszállásához, de a hajnali órákban tudatosult bennünk, hogy ha nem felvonóval megy le az ember, akkor irtózatos kört kell tenni. Ha valaki tud valami rövidebb lejövetelt a Midi-ről, ne hallgassa el!
Szóval visszabattyogtunk, és újra a déli falnak vettük az irányt. Kis könyvünkből kinéztünk egy szimpatikus utat és beszálltunk. Természetesen itt is a repedések domináltak, ujjrepedésektől az egész nagyokig. A kulcs VI+-ra volt értékelve, volt benne nitt is, bele is ültem.... Csak egy mozdulat volt iszonyat benne, a többi tényleg VI+, de az az egy, nem is tudom :)
Már a végéhez közeledtünk az útnak, amikor megláttam egy gyönyörű széles repedést. Mivel a kis könyvet nem akartuk cipelni, emlékezetből másztuk az utat. Nem igazán emlékeztem a kiszállásra és az a széles repedés nagyon csábított. Neki is ugrottam. Ellőttem az elején a #3-as camalotot, aztán nagy ruon out következett. Szerencsére a legnehezebb és legszélesebb részen 2db nitt is segített. Nem voltak épp közel egymáshoz, de nem is kellett volna több. Örültem, hogy nekimentem, nagyon élveztem a dolgot. Lefele ereszkedtünk a toronyról, amit az orkánszerű szél nem nagyon segített, de szerencsére gond nélkül leértünk. A délután vihar készülődött, így gyors pakolás után elhagytuk a Midi platót, és lecsúsztunk Chamonix-ba. Fáradtan, de elégedetten érkeztünk.

Hardware: - 2x60m kötéll
                 -10db expressz
                 - 6-8db friend
                 - éksor
                 -4-5db heveder
Időjárás          

Készül az ebéd
Terrorista a hegyen
Második hossz

Bevágás rendszer

Kulcs




   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése