2012. május 5., szombat

Zerge tánc

Fölrobogtunk a házig, azaz a végén én már inkább csak poroszkáltam a kásás hóban. Fönt elintéztük a háziakkal a telt ház kérdését, pihentünk, aztán célba-vettük a nem messze magasodó Zerge csúcs falait.
Elsőkén a Korosvold tanec(VII) nevezetű utacskát másztuk. Ez egy igazi tátrai sportút, szellős nitteléssel, amik néhol kiegészíthetőek saját köztessel néhol nem :) Én másztam a kulcsrészt, ami egy gyönyörű táblán vezetett. Nem éreztem olyan túl nehéznek, és élveztem a mászást, pedig a fölmenetet még erősen éreztem a lábaimban. Petié lett a következő nehéz hossz, ami egy áthajláson vezetett. Nem is maga az áthajlás volt nehéz, hanem előtte egy trükkös mozdulat egy kocka alakú tömbön. Én inkább azt nevezném az út kulcshelyének. Másodiknak a Cepela táblát másztuk. Itt már nem voltak nittek, de szög volt elég, és pár ékkel kiegészítve kényelmesen mászható. A kulcsrészt már nem másztuk meg, mert az pár mozdulat kivételével teljesen megegyezik a Korosvold harmadik hosszával, és az esti sör gondolata mágnesként húzott minket vissza házba.

Hardware:
Korosvold tanec: -2x50m kötél (ereszkedés)                                                                                        
                           -5-6db express
                           -1db 60cm-es, 1db 120cm-es heveder
                           -3db kis méretű friend
  -topo 1, 2

Cepela: -2x50m kötél (ereszkedés)
              -6-8db express
              -3db 60cm-es, 1db 120cm-es heveder
              -3db kis méretű friend
              - normál éksor
  - topo 1, 2

Időjárás: ITT
Szállás: Zöldtavi-ház (láger: 6EUR, sör: 1.8EUR)
                                   

Entrance

Korosvold

A tábla közepéről

Kocka kunszt

Peti az áthajlásban

Cepela táblája



2 megjegyzés: